Banner Rady pre nakupujucich

Ako nakupovať?

>>
Po príchode na našu stránku si vyhľadáte tovar, o ktorý máte záujem. Pre lepšiu navigáciu môžete použiť zoznam kategórií s vybranými podkategóriami, prípadne sa môžete orientovať podľa značiek. Vyhľadávanie Vám uľahčí aj vyhľadávací formulár umiestnený na hlavnej stránke hore, kde jednoducho zadáte pojem, čo hľadáte (napr. „krém na ruky“).

>> Vami požadovaný tovar si následne pridáte do košíka tlačidlom „Vložiť do košíka“. Po vložení tovaru do košíka môžete buď ďalej pokračovať v nákupe, alebo prejsť do pokladne k vytvoreniu objednávky a zaplateniu tovaru.

>> V prípade, že máte v košíku vložené všetky vami požadované položky, kliknite na tlačidlo „Do pokladne“. Následne budete presmerovaný/á k zhrnutiu tovarov v košíku. Tu máte možnosť ešte zmeniť počet zadaných kusov jednotlivých položiek, prípadne nežiaduce položky odstrániť z nákupu.

>> Ďalej v pokladni si zvolíte, či uskutočníte Rýchly nákup (bez registrácie), alebo sa zaregistrujete a vytvoríte si konto. Výhody pre registrovaných klientov nájdete v sekcii Vernostný program. Následne v objednávke vyplníte svoje kontaktné a fakturačné údaje, zvolíte si druh dopravy a spôsob platby. Pre dokončenie objednávky označte Váš súhlas s obchodnými podmienkami a kliknite na tlačidlo „Záväzne objednať“. V prípade úspešnej objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci email a môžete sa tešiť na doručenie tovaru o 1-2 pracovné dni.


Potrebujete pomoc?

A) Prišiel vám poškodený tovar
V prípade, že Vám bude doručený iný tovar, ako ste si objednali, alebo bude doručený tovar poškodený, tento Vám vymeníme do 2 pracovných dní.  Poškodenie, alebo zamenenie tovaru je potrebné nahlásiť bezodkladne po doručení tovaru telefonicky na 0940603175 alebo e-mailom na centrum@loredan.sk

B) Meškanie doručenia tovaru
V prípade, že Vám nebol doručený objednaný tovar, skontrolujte si prosím vo svojej emailovej schránke nami zaslaný email „Oznámenie o expedícii zásielky“. Ak ste takýto email od nás obdržali, je Váš tovar na ceste a jeho pohyb môžete sledovať na stránkach zvoleného dopravcu.
Ak ste email Oznámenie o expedícii zásielky od nás neobdržali, kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0940 603 175, alebo nám napíšte na info@loredan.sk. Naši pracovníci operatívne preveria vybavenie Vašej objednávky.